معاون اجرایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

آمادگی دانشگاه علوم دریایی نوشهر برای اختتامیه جشنواره ملی «ترنم فتح» 

«هاشمی» از آمادگی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برای برگزاری آئین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی «ترنم فتح» خبر داد.
کد خبر: ۵۲۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸ - 20June 2022

آمادگی دانشگاه علوم دریایی نوشهر برای اختتامیه جشنواره ملی «ترنم فتح» «سید قاسم هاشمی» معاون اجرایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره ملی «ترنم فتح» در مازندران اظهار داشت: آئین اختتامیه این جشنواره یکم تیر از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار می‌شود.

وی از آمادگی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برای برگزاری این جشنواره خبر داد و گفت: مازندران با افتخار چهارمین جشنواره ملی «ترنم فتح» را در روز‌های آینده میزبان خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه از سه گروه برتر موزیک نیرو‌های مسلح از سراسر کشور در آئین اختتامیه تقدیر می‌شود، ادامه داد: همچنین تکریم از خانواده‌های معظم شهدای ارتش، سپاه، انتظامی، مدافع حرم و هنرمندان حوزه دفاع مقدس و مقاومت از دیگر برنامه‌هاست.

هاشمی بیان داشت: برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس و نمایشگاه «اسناد سخن می‌گویند»، ادای احترام گروه‌های موزیک نیرو‌های مسلح به یادمان شهدای گمنام پارک نوید یک روز قبل از مراسم، ادای احترام مسئولین عالی‌رتبه استان و شهرستان به شهدای گمنام دانشگاه در روز مراسم از برنامه‌های پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها